Βήματα για ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα

»

Χρήσιμες συμβουλές για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα

Ένα E-shop έχει κάποια βασικά προτερήματα σε σχέση με ένα φυσικό κατάστημα και το κυριότερο είναι το χαμηλότερο κόστος έναρξης και συντήρησης. Για να πετύχει όμως χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή σε κάποια κρίσιμα σημεία.

Εκτός από ένα πολύ καλό και εύχρηστο εικαστικό περιβάλλον και ανταγωνιστικά προϊόντα, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να παρέχει επαρκή πληροφορία, γιατί ένας υποψήφιος πελάτης δύσκολα θα αποχωριστεί τα χρήματά του αν δεν λάβει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται. Για όλα.

Πρακτικές συμβουλές για ένα επιτυχημένο E-shop
Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να γίνει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα το καλύτερο εργαλείο πώλησης των προϊόντων σας 

1 Καλή στρατηγική & marketing
Στο Internet, όπως και παντού, για να κάνει πωλήσεις, ένα κατάστημα πρέπει να ξεχωρίζει.
Υπάρχουν 2 βασικές στρατηγικές που κερδίζουν: πώληση στις καλύτερες τιμές ή προϊόντα / υπηρεσίες που ξεχωρίζουν έναντι των αντίστοιχων του ανταγωνισμού.
Βεβαιωθείτε ότι είστε σε μία από αυτές τις κατηγορίες και φροντίστε να το προβάλετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Να έχετε δηλαδή μια σαφή, μοναδική πρόταση πώλησης για να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.
Call to action - Αφού δημιουργήθηκε λοιπόν η επιθυμία για αγορά, χρειάζεται μία ελκυστική, έντονη προτροπή για αγορά, ανά προϊόν η/και γενικά.
Εκπτώσεις - Οι εκπτώσεις αρέσουν σε όλους μας. Αν έχετε τιμές με έκπτωση κατά καιρούς φροντίστε να φαίνεται.

2 Ποιοτικό website
Στα ηλεκτρονικά καταστήματα ισχύει ότι και στα φυσικά καταστήματα. Η παρουσίαση μετράει. Και όχι μόνο.
Χρειάζεται σαφήνεια όσων αφορά τι πουλάτε, ένα ελκυστικό, καθαρό παρουσιαστικό, με εύκολη πλοήγηση και σωστή κατηγοριοποίηση προϊόντων όπου οι επισκέπτες θα βρίσκουν αμέσως αυτό που θέλουν, χωρίς να χάσουν πολύτιμο χρόνο ή να κουραστούν.
Επίσης οι σελίδες πρέπει να ανοίγουν γρήγορα, διαφορετικά θα εγκαταλείψουν το site χωρίς να αγοράσουν.
Μία βιτρίνα προϊόντων στην αρχική σελίδα επίσης προσελκύει και βοηθάει στην προώθηση των προϊόντων με την περισσότερη ζήτηση.

3 Εξαιρετική παρουσίαση προϊόντων / υπηρεσιών
Χρειάζονται καλές και μεγάλες φωτογραφίες, κατά προτίμηση περισσότερες ανά προϊόν για να το αναδείξουν καλά και να δημιουργήσουν την επιθυμία για αγορά.
Επίσης χρειάζονται αναλυτικές περιγραφές, χαρακτηριστικά και γενικά ότι πληροφορία αφορά το προϊόν για να βοηθήσουν τον χρήστη να διαλέξει αυτό που χρειάζεται χωρίς απορίες.
Εκτός από την αναλυτική παρουσίαση των προϊόντων, πρέπει να τονίζονται και τα πλεονεκτήματά του σε σχέση με άλλα παρόμοια στην αγορά και να παρέχονται και άλλες σχετικές πληροφορίες (πως μπορούν να τα αποκτήσουν, οδηγίες χρήσης και συντήρησης κλπ.)

4 Εύκολος τρόπος παραγγελίας και πληρωμής
Οι πελάτες θέλουν να βρίσκουν εύκολα, χωρίς να ψάχνονται, τα προϊόντα που χρειάζονται και τον τρόπο να τα παραγγείλουν. Γι'αυτό χρειάζεται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να οδηγεί με εύκολο και κατανοητό τρόπο στην πραγματοποίηση αγορών.
Η διαδικασία αγοράς πρέπει να είναι απλή και ξεκάθαρη, χωρίς περιττά βήματα και να περιέχει κατά προτίμηση εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής (αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα, Paypal, κλπ.) για να καλύψει διαφορετικές ανάγκες.
Μην ξεχνάτε, οι απορίες δημιουργούν δισταγμούς και οι δισταγμοί αποτρέπουν τελικά τον επισκέπτη από το να αγοράσει.

5 Δημιουργία εμπιστοσύνης
Εσείς δεν θα αγοράζατε από ένα κατάστημα που δεν εμπιστεύεστε. Ούτε οι πελάτες σας.
Να έχετε στο site σελίδες με τους όρους αγοράς, πολιτική επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων, και ότι άλλο χρειάζεται να ξέρουν.
Να έχετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας για να ξέρουν οι χρήστες που θα απευθυνθούν αν χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες. Αν υπάρχει και φυσικό κατάστημα ή ένα γραφείο να έχετε την διεύθυνση και τον χάρτη.
Να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, να απαντάτε στα email και στα τηλεφωνήματα, να τηρείτε τους χρόνους παράδοσης, γενικότερα να έχετε ένα άψογο service.

6 Mobile first - Mobile friendly site
Όλο και περισσότεροι χρήστες Internet χρησιμοποιούν πλέον mobile συσκευές για τις αναζητήσεις και τις αγορές τους online. Επομένως η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι mobile friendly, διαφορετικά ενδέχεται να χάσετε ένα ποσοστό επισκεπτών που μεγαλώνει συνέχεια!

Ο χρυσός κανόνας  Ελκυστική παρουσίαση & Ευκολία για τον χρήστη, παντού!


*στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ.
Το κόστος κατασκευής ιστοσελίδων συμπεριλαμβάνει την εγκατάσταση, το γέμισμα με δεδομένα, την γραφική προσαρμογή, την παραγωγή σχετικού κώδικα και όλη την δουλειά που πρέπει να γίνει για το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά δεν συμπεριλαμβάνει την ιδιοκτησία της πλατφόρμας της ιστοσελίδας ή την πρόσβαση στον κώδικα.