Οικονομικοί τρόποι να προωθήσετε το site σας

»

Χρήσιμες συμβουλές για μια επιτυχημένη ιστοσελίδα

Ακόμη και αν έχετε ένα καλοφτιαγμένο και λειτουργικό site, αυτό θα χρειαστεί προώθηση για να σας φέρει επισκεψιμότητα και κέρδη. Σας παρουσιάζουμε μερικές συμβουλές προώθησης της ιστοσελίδας σας χωρίς να διαθέσετε υψηλό budget.

Το σημαντικότερο για να έχετε μία καλή κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης είναι να παρουσιάσετε στο site ποιοτικό περιεχόμενο που σχετίζεται με την δραστηριότητά σας και που έχει αξία για τους χρήστες που αναζητούν αυτά που έχετε να προσφέρετε.

Να έχετε δηλαδή ένα ενημερωμένο site, που όχι μόνο παρουσιάζει με τον καλύτερο τρόπο τις υπηρεσίες & τα προϊόντα σας, αλλά και άλλες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με αυτά, που θα προσελκύσουν τόσο τους επισκέπτες, όσο και τις μηχανές αναζήτησης.

1 Βελτιστοποίηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας
Περισσότερο περιεχόμενο στο site δεν σημαίνει και μια καλή κατάταξη στο Google.
Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης - on-site SEO
Συνιστάται να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας ανάλογα με τους όρους που χρησιμοποιούνται από τους επισκέπτες και πιθανούς πελάτες σας. Χτίστε τα κείμενα της κάθε σελίδας με φυσιολογικό τρόπο και χωρίς υπερβολές γύρω από τις λέξεις - εκφράσεις κλειδιά που θα χρησιμοποιούσαν οι χρήστες για να βρουν το αντικείμενο της σελίδας. Σε αυτό θα σας βοηθήσει ένα καλό πρόγραμμα διαχείρισης περιεχομένου, ώστε να ενημερώνετε το site με εύκολο τρόπο όποτε χρειάζεται.

2 Ειδικευμένα άρθρα στο site σας
Δημιουργήστε μία σελίδα με άρθρα σχετικά με το αντικείμενό σας όπου θα έχετε χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι θα ενημερώνετε το κοινό σας για θέματα που το ενδιαφέρουν, αλλά και θα το προδιαθέτετε να κοιτάξει τα σχετικά προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Παράλληλα θα δείξετε ότι ξέρετε καλά το αντικείμενό σας και έτσι θα δημιουργήσετε εμπιστοσύνη στους επισκέπτες σας.
Επίσης αυτό αρέσει πολύ στις μηχανές αναζήτησης.

3 Προώθηση της ιστοσελίδας με Google AdWords
Ακόμα κι αν έχετε ένα μικρό ποσό που διαθέτετε για μια διαφημιστική εκστρατεία στο Google, αυτό μπορεί να φέρει αποτελέσματα αν χρησιμοιηθεί σωστά.
Συνιστάται να βάλετε μόνο μία λέξη - έφραση κλειδί και να δημιουργήσετε 2-3 παραλλαγές διαφήμισης για κάθε καμπάνια. Έτσι θα καταλάβετε σύντομα ποιές καμπάνιες αποδίδουν και με ποια κείμενα και θα κρατήσετε μόνο αυτές.
Αν μπορείτε είναι καλύτερα να συμβουλευτείτε έναν ειδικό μάρκετινγκ, ειδικευμένο σε διαφήμιση Google AdWords, ο οποίος γνωρίζει την εξατομίκευση των διαφημιστικών εκστρατειών, για να πάρετε τα καλύτερα αποτελέσματα και μέγιστα οφέλη.

4 Προώθηση μέσω του κλασικού marketing
Υπάρχουν μερικές αποτελεσματικές τεχνικές μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ακόμη και χωρίς την ανάγκη για ένα συμπληρωματικό προϋπολογισμό για την προώθηση. Για παράδειγμα, να προσθέσετε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας στις επαγγελματικές κάρτες, στην υπογραφή των email σας, στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που έχετε και σε οποιαδήποτε άλλα μέρη που μπορείτε να σκεφτείτε.
Επίσης δημιουργήστε ένα newsletter στο site σας, ώστε να μπορείτε να στέλνετε στα άτομα που έχουν γραφτεί διάφορες προσφορές και ενημερώσεις.

5 Δημιουργία video στο YouTube
Δημιουργήστε ένα video σχετικά με το αντικείμενο σας που θα παρουσιάζει τα πιο ελκυστικά οφέλη των προϊόντων/υπηρεσιών σας και προσθέστε το στο YouTube. Γνωρίζατε ότι το YouTube είναι από τα sites που φέρνουν την περισσότερη κίνηση; Το κοινό ανταποκρίνεται όλο και καλύτερα στα βίντεο και από εκεί είναι εύκολο να ανακατευθύνει στην ιστοσελίδα.

6 Προώθηση μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης
Δημιουργήστε και ενημερώστε σελίδες social media για την επιχείρησή σας (Facebook, Google Plus, Twitter, LinkedIn).
Με συνέπεια να δημοσιεύσετε άρθρα και νέες πληροφορίες σχετικά με την ιστοσελίδα και το αντικείμενό σας στις σελίδες social media. Με αυτόν τον τρόπο η ιστοσελίδα σας θα γίνει γνωστή σε περισσότερα άτομα και θα ενισχυθεί η επιχείρηματική σας εικόνα.

7 Δημοσίευση σχολίων και καταχωρήσεων σε άρθρα ή εξειδικευμένα sites στον κλάδο σας 
Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε την ευκαιρία ότι τόσο η επιχείρηση όσο και το site σας θα γίνουν γνωστά σε μια μεγαλύτερη κοινότητα που σχετίζεται με το αντικείμενό σας.

8 Προσωπικές συστάσεις πελατών και γνωστών
Ακόμη και σήμερα, ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους μάρκετινγκ παραμένει η προσωπική σύσταση από υπάρχοντες πελάτες, γνωστούς, οικογένεια και φίλους.
Όταν προσθέτετε μια νέα προσφορά στην ιστοσελίδα ή στα social media, να ενθαρρύνετε τους φίλους σας να βοηθήσουν στη διανομή πληροφοριών. Σκεφτείτε ακόμη και να προσφέρετε δώρα ή ανταμοιβές για να αναδιανεμηθεί το μήνυμα σε περισσότερους ανθρώπους.
Επίσης δημιουργήστε ενότητα με reviews στο site σας και ζητήστε από τους πελάτες σας να εισάγουν τα σχόλια τους για την επιχείρηση.

Ο χρυσός κανόνας  Σχετικό ελκυστικό περιεχόμενο & συνεχή Ενημέρωση, παντού!


*στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ.
Το κόστος κατασκευής ιστοσελίδων συμπεριλαμβάνει την εγκατάσταση, το γέμισμα με δεδομένα, την γραφική προσαρμογή, την παραγωγή σχετικού κώδικα και όλη την δουλειά που πρέπει να γίνει για το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά δεν συμπεριλαμβάνει την ιδιοκτησία της πλατφόρμας της ιστοσελίδας ή την πρόσβαση στον κώδικα.